شناسهٔ خبر: 172649 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشارکت بیش از ۱۰ هزار داوطلب اصفهانی در مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۳

سید حسین محمودیه اصفهان مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان با میزبانی چهار دانشگاه در استان اصفهان و مشارکت بالغ بر ۱۰ هزار داوطلب اصفهانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان در استان اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد.
 
در این فرایند حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان و سیدحسین محمودیه رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان و رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های نجف‌آباد، کاشان و خمینی‌شهر به منظور بررسی روند برگزاری آزمون ورود به حرفه از حوزه‌های مورد نظر بازدید به عمل آوردند.
 
در این سری از آزمون‌ها میلاد عشقی‌فر رئیس اداره حراست راه و شهرسازی استان اصفهان و کارکنان این اداره در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ضمن حضور در محل برگزاری آزمون‌های نظام مهندسی استان اصفهان، مسئولیت حفاظت این آزمون‌ها را برعهده داشتند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این آزمون اظهار کرد: سالانه آزمون‌هایی توسط وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود و فارغ‌التحصیل رشته‌های مهندسی پس از کسب تجربه کافی شرایط شرکت در آزمون را خواهند داشت.
 
وی گفت: در استان اصفهان بیش از ۱۰ هزار داوطلب برای این دوره از آزمون‌ها ثبت نام کردند، که از این تعداد بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر بانوان و افزون بر هشت هزار نفر آقایان بودند.

محمودیه عنوان کرد: چهار دانشگاه در استان اصفهان شامل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی، دانشگاه کاشان، دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران نجف‌آباد میزبان این دوره از آزمون‌ها بودند.
 
وی ضمن آرزوی توفیق برای تمامی داوطلبان بیان کرد: با توجه به نقش تأثیرگذار مهندسان و کاردان‌های فنی و معماران تجربی در صنعت ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه به منظور ارزیابی توان علمی و حرفه‌ای ایشان تهیه و تدوین شده و امید آن است تمامی داوطلبان در قالب صلاحیت‌های مربوطه با تعهد و تخصص در انجام رسالت خود کوشا و پرتوان باشند.